Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Playstation 3, a brick made by SONY

Τούβλο. Έτσι έχω ονομάσει το Playstation 3 που έχω. Ευτυχώς δηλαδή που έχω ένα media server στο σπίτι και χρησιμοποιώ το PS3 σαν player, διαφορετικά θα το είχα ξαποστείλει.

Όταν το αγόρασα, διαφημιζόταν ότι παίζει ακόμα και Linux, πράγμα που το θεώρησα το καλύτερό του στοιχείο ως ανοιχτή παιχνιδομηχανή και για αυτό το αγόρασα. Στην Ευρωπαϊκή ένωση εν τω μεταξύ είναι υποχρεωτικό όταν διαφημίζεται κάτι να μην επιτρέπεται να αλλάξει ότι και να έχει υπογράψει ο χρήστης. Δηλαδή παρ'όλο που η EULA που υπέγραψα για να το πάρω έγραφε μέσα ότι μπορούν να προσθέσουν και να αφαιρέσουν λειτουργικότητα κατά το δοκούν, υπερισχύει ο Ευρωπαϊκός κανονισμός που λέει ότι δεν μπορείς να αφαιρέσεις λειτουργικότητα από μία συσκευή όταν αυτήν την λειτουργικότητα την διαφήμισες την περίοδο που αγοράστηκε η συσκευή.

Η Sony βέβαια στα παλιά της τα παπούτσια. Δεν ισχύουν οι νόμοι για αυτές τις εταιρίες. Μου αφαίρεσε την δυνατότητα να χρησιμοποιώ το Linux και δεν με αποζημίωσε παρ'όλο που είναι υποχρεωμένη σύμφωνα με τους νόμους. Στην επικοινωνία μου με την εταιρία, η απάντησή τους ήταν η τυπική "υπογράψατε την EULA" (καλά να πάθετε δηλαδή) ενώ τους είχα επισημάνει ότι το θέμα έχει νομικές προεκτάσεις που δεν μπορούν να αγνοήσουν και θα έπρεπε  να μου απαντήσουν επ' αυτού. Μετά, έστειλα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή την καταγγελία μου με όλο το ιστορικό. Τι έκαναν αυτοί; Ε απλά την προώθησαν στην SONY και μετά μου προώθησαν την ίδια ακριβώς απάντηση! Τι να πει κανείς. Οπότε το πήρα απόφαση, δεν θα ξανααγοράσω τίποτα από την SONY και όποιος με ρωτάει θα του λέω να αγοράζει από εταιρίες που έχουν πρόσωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου